sábado, 23 de julho de 2011

List of conjugated Verbs - Present Tense (audio)

To need:


 (tsarikh) אני / אתה / הוא : צריך

(tsrikha) אני / את / היא : צריכה

  (tsrikhim) אנחנו / אתם / הם : צריכים

(tsrikhot) אנחנו / אתן / הן : צריכות


To want:




 (rotse) אני / אתה / הוא : רוצה

 (rotsa) אני / את / היא : רוצה

  (rotsim) אנחנו / אתם / הם : רוצים

(rotsot) אנחנו / אתן / הן : רוצות


To go:




 (holekh) אני / אתה / הוא : הולך

 (holekhet) אני / את / היא : הולכת

  (holkhim) אנחנו / אתם / הם : הולכים

(holkhot) אנחנו / אתן / הן : הולכות


To give:




 (noten) אני / אתה / הוא : נותן

 (notenet) אני / את / היא : נותנת

  (notnim) אנחנו / אתם / הם : נותנים

(notnot) אנחנו / אתן / הן : נותנות


To tell:




 (mesaper) אני / אתה / הוא : מספר

 (mesaperet) אני / את / היא : מספרת

  (mesaprim) אנחנו / אתם / הם : מספרים

(mesaprot) אנחנו / אתן / הן : מספרות


To die:




 (met) אני / אתה / הוא : מת

 (meta) אני / את / היא : מתה

  (metim) אנחנו / אתם / הם : מתים

(metot) אנחנו / אתן / הן : מתות


To live, dwell:




 (gar) אני / אתה / הוא : גר

 (gara) אני / את / היא : גרה

  (garim) אנחנו / אתם / הם : גרים

(garot) אנחנו / אתן / הן : גרות


To learn:




 (lomed) אני / אתה / הוא : לומד

 (lomedet) אני / את / היא : לומדת

  (lomdim) אנחנו / אתם / הם : לומדים

(lomdot) אנחנו / אתן / הן : לומדות


To travel:


 (nosea3) אני / אתה / הוא : נוסע

(nosa3at) אני / את / היא : נוסעת

  (nos3im) אנחנו / אתם / הם : נוסעים

(nos3ot) אנחנו / אתן / הן : נוסעות


Can:


 (yakhol) אני / אתה / הוא : יכול

(yekhola) אני / את / היא : יכולה

  (yekholim) אנחנו / אתם / הם : יכולים

(yekholot) אנחנו / אתן / הן : יכולות

Nenhum comentário:

Postar um comentário